wtorek, 2 kwietnia 2013

Rozdział VIII

- Czekaj. Gdzie Ty właściwie mieszkasz?
- Z chłopakiem.- odpowiedziałam wymijająco. Jeszcze jej nie powiedziałam, że mieszkam z 1D, że moim chłopakiem jest Harry Styles. Ten słynny Harry Styles z One Direction.!
______________________________________________
Następnego dnia wybrałam się do Magdy i wszystko jej opowiedziałam.
- Dobra, to chodź!- powiedziałam i podniosłam się z fotela.
-Ale, gdzie?- spytała zdezorientowana.
- No chyba nie myślałaś, że Cię z nimi nie zapoznam!- odparłam rozbawiona i pełna entuzjazmu.
- No, ale nie myślałam, że tak od razu.- przyznała.
- A na co tu czekać?- spytałam i pociągnęłam ją za rękaw. Ona tylko upiła łyk gorącej czekolady, w pośpiechu odstawiła ją na stolik i chwyciła swoją torebkę. Gdy doszłyśmy na miejsce wyciągnęłam klucze z torebki.
- Ja nie mogę. Masz klucze do ich mieszkania.- wyszeptała z przejęciem.
- No... skoro tu mieszkam to chyba powinnam mieć. Nie uważasz?- spytałam dusząc w sobie śmiech.
- Racja. Dobrze Magda: opanuj się.- mówiła sama do siebie.
- Uspokój się!- krzyknęłam rozbawiona-Poznajesz pięciu chłopaków a nie ich rodziny.
- W sumie racja.- powiedziała, wzruszyła ramionami i weszła do domu.
- Chłopcy, przyprowadziłam Magdę!-zawołałam z dołu. Pierwszy pojawił się Zayn
- Cześć. Jestem Zayn.- przedstawił się i wziął płaszcz od Magdy.
- Cześć. Magda.- podała mu rękę. Na co on ominął rękę i pocałował ją w policzek.
- Miło mi Cię poznać,- uśmiechnął się.- To ten.... no... wejdziesz na górę?- spytał niepewnie.
- Jasne- uśmiechnęła się. Poszliśmy na górę i usiedliśmy na kanapie.
- Chcecie coś do picia?- spytałam wskazując w stronę kuchni. Wszyscy pokręcili głowami.
- A ten...y... masz chłopaka?- zapytał Magdę. Magda siedziała tyłem a Zayn przodem do mnie. Pokręciłam głową z kuchni i przejechałam palcem wskazującym po mojej szyi, dając mu do zrozumienia, że z Magdą nie porusza się tego tematu.
- To znaczy ja....- zaczęła. Widać było, że bardzo starała się żeby nie wybuchnąć płaczem. Bardzo się starała, zależało jej na nim.- Nie mam.- skończyła po krótkiej pauzie. - Nie jestem gotowa. A Ty? Masz dziewczynę?
- Nie.- pokręcił głową.
- Dlaczego?- spytała wyraźnie zainteresowana 
- Bo nie jesteś gotowa.- powiedział, złapał ją za podbródek i pocałował
___________________________________________
Przepraszam, że taki krótki, ale się śpieszę.

3 komentarze:

  1. Lovciam Cię z tymi opowiadaniami <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne <3 ZAPRASZAM DO SIEBIE <3 http://i-want-you-to-stay-one-direction-blog.blogspot.com/ LICZĘ NA KOM <3 <3

    OdpowiedzUsuń